Halloween

Sometimes I wish that I could freez the picture..




Blev en vända till mormor igen på lördagskvällen.
Jag har världens bästa moster och jag vill ha henne närmare.
Vi gjorde nästan ingenting. Vi pratade och drack t.
Jo, sen var ju Albin och Erik där! hihi, killarna mina, måste ju bara tala om att jag är (eller ialla fall var) en av Albin's favoriktjejer. smile

Så eftersom det var halloween så drog Vilma och Albin på sig, vad ska man kalla det, skynken ?
För min del bara lite läppstift. Blev bara ett hus att gå och spöka till, men hos mormor fick de godis så de klarade sig.



Tillkvällen åkte jag hem till Vansbro i allafall . I wolud say, I had fun!
Det finns så mycket människor som säger så mycket bra!
Jag tar nog till mig, men jag orkar inte ta tag i det nu. just nu - tar dagen som den kommer, och knappt det..


människor som jag inte alls liter på.
Vansbro kommun, jävla skit ställe.





Kommentarer
Postat av: LisaGustafsson

<3

2009-11-01 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0