Hej alla idioter! :)

- nejdå.


Jag hatar den här jävla kommunen så fucking jävla mycket.
Hur i helvete orkar jag vara kvar här ? fy fan :)
Gaaaaah !  Blir fan knäpp alltså !



Har i allafall pratat med Titti, the best moster of the world.
Låter som att det finns lösningar på det mesta.




Nina i torsdags. Som alltid mår jag bra och svävar på moln
fredag , Jonna satte sig på en Häst. Hoh, spännande skulle jag nog kalla det. Rädd ? Näh, aldrig. haha Repekt ? OM!
Och en underbart skön kväll fullspäckad med skratt som vanligt uppe på Berget!



Finns ingen mening med att tala om det egentligen för alla vet ju redan antar jag .. 
Fast ni vet inte ett jävla dugg.
Kul som fan ska jag tala om att jag hade. Roligt som fan, som sagt.
Scotts på parken i Malung och dans hela kvällen både högt och lågt!


Nu borde jag nog inte säga nå mer. Blir bara en massa dumma saker och det orkar ingen läsa. Eller jo, alla är intresserade.  chipp chopp.


Men så kom jag på. Jag måste tacka min Maja för att hon vill stå berdvid mig i allafall. Behöver henne ! Att hon vill vara vid min sida. För man väljer ju som sagt sida.
Hon gjorde ett val och det tycker jag var bra. Hon hade kunnat gjort som hon velat men jag är så jävla glad om hon vill vara där och stötta mig.
..Om ingen talar om för henne vilken idot jag egentligen är, och inser och lyssnar på dem i stället.
Jag tyck så mycket om henne och alla jag har att jag bara dör om det ska vara skit.
Vi ska börja om, försöka hitta spåret som leder oss en bit tillbaka.



Annars ser livet ut att gå åt helvete för många just nu. härligt härligt
inte alltså.



Jag skiter i vad ni säger, men fortsätt att påminna mig .. !



Kommentarer
Postat av: Maja Gustafsson

Jag har inte valt "sida" väl..?

Jag står på alla "sidor", jag har inte valt ut någon speciell.

Ta det inte fel.

Självklart finns jag vid din sida och stöttar dig, men även vid Tobias "sida" och stöttar honom.

Jag står på alla mina vänners sida.

- Nu börjar stycket som för oss tillbaka.



och glöm inte , - Vänner skiljs aldrig åt.

2009-11-30 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0