jag älskar livet






Börjar om på noll!


Ingen skola i morgon. Truste me!
Ingen skola på resten av veckan .. naah, I don't think so.


I helgen frågade farmor om jag gått ner i vikt? - Yes I have. inte mer än 4 kilo men ..

Nu , precis när jag faktiskt tyckt att det smakat bra med mat så lägger jag som en platt fisk tillbaka på botten igen.
Tillbaka på noll, igen. Things are'nt going no were - Great!



Thanks for being such a good friend.. !



Titti: Jag kommer till Stockholm tidigare än planerat ..förmodligen helt oplanerat och utan förvarning..





Kommentarer
Postat av: maja gustafsson

OCH MED FALSKA HISTORER KAN MAN KOMMA LÅNGT, jag lovar dig!! NOT*

Dags för en allvarlig diskussion, KAN jag lova!!!!!

2009-11-17 @ 08:39:17
Postat av: maja gustafsson

OCH MAN KOMMER LÅNGT PÅ FALSKA HISTORIER, JAG lovar!!! NOT*

Dags för en riktigt allvarlig diskussion nu, KAN jag lova!!!!

2009-11-17 @ 08:49:29
Postat av: a

jag älskar också livet :D

2009-11-17 @ 09:14:50
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, bra blogg du har!

hur är det med dig ?

kram!

2009-11-17 @ 09:17:41
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

Varför är du så arg om jag nu vet att det ska vara falska historier.. ?

Jag är verkligen ledsen för det som har hänt. Visst kan vi ta detta "allvarliga snack".

Jag kommer inte nå längre på det i allafall. Förlåt mig, typ, tusen gånger.

nej det hjälper inte. So what ? Förlåt Maja!



Men om du också vet att historierna inte är sanna? varför så himmelens arg?

2009-11-17 @ 10:43:17
Postat av: jonna andersson

tack Jessica (?)

Nej , jag älskar inte livet. Och jag mår inte bra alls !

2009-11-17 @ 10:43:56
Postat av: maja gustafsson

om det kommer ut falska rykten som just du tror på och kallar mig då fitta så kan du ge dig fan på att jag blir arg..

2009-11-17 @ 11:04:01
Postat av: jonna andersson

Hur i helvete ska jag kunna veta att de skulle vara falska då? Vaa ?

Tycker du att det är konstigt om jag reagerar som jag gör om jag inte vet hur det är.. !



Jag älskar tobias mest av allt i hela världen.

2009-11-17 @ 13:12:06
Postat av: maja gustafsson

JA, DU KAN DU BÖÖÖRJA MED ATT KOMMA TILL MIG OCH INTE TILL LISA OM DU VILL HA REDA PÅ NÅGE, VARFÖR I HELA HELVETE SKULLE JAG GÖRA SÅ MOT DIG? DU SOM är/VAR MIN BÄSTA VÄN!!!!?

2009-11-17 @ 14:35:32
Postat av: LisaGustafsson

jag vill inte bli inblandad, jag har bara sagt de jag har sett!

2009-11-17 @ 16:32:05
Postat av: jonna andersson

ledsen. Men jobbigt om Lisa skulle ljuga om det jag sett. Sen drog jag inte egna förhastade slutsatser om det, jag blev bara ledsen.

Jag trodde inte heller du skulle göra så mot mig. Men vid folkethus ljög du och sa att du bara hejjade på Tobias när jag frågade om du hade träffat honom. Men så var det inte. Sen tycker jag att du verkar så lycklig hela tiden, och det är en viss person som gör det det .. hm , undrar jag vem det är ? Är den din kompis tobias ?

jaa, skönt att ni är kompisar.

Orkar inte bråka. Men nu är det som det är och ingen klarar ju av att prata ut om saker utan alla bara tycker och sen får jag aldrig en chans att förklara mig ..?

2009-11-18 @ 09:59:47
Postat av: Anonym

jadu jonna, detta är ingenting jag diskuterar med dig över internet.....

2009-11-18 @ 12:33:29
Postat av: jonna andersson

det är precis vad du gjort ?

Hör av dig till mig sen så snackar vi..

2009-11-18 @ 13:25:42
Postat av: Anonym

precis det jag har gjort? jag har sagt mina åsikter och vad jag tycker!

DU, hör av dig till mig siddu!

2009-11-18 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0