less




jag tar tröttnat! jag har verkligen tröttnat!

Men jag har en jävla tur att jag har dem jag har. Men alla är för långt borta för att mina dagar ska vara någonting annat att tänka på.
Det ända jag kan se fram emot om dagarna är ishallen , och träning.
Tur att jag får höra kloka ord. Annars orkar jag inte någonting.


Vansbro kommun.. BLÄ! äckelkommun.
dra åt helvete,



På onsdag drar jag i allafall till Borlänge/Falun med Nina, I hope! Då skiter jag i allting. Det får fan ordna sig bäst det vill. Jar bryr mig inte!


















jag älskar tobias. Han är det ända jag tänker på..



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej vännen! Kommer ni till mig också på torsdag, det skulle vara jätte roligt, vi kanske kan ses på stan annars, vill träffa er!!!

2009-11-03 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0