Let me ..




Let me love you
Let me be around
I promise you, I won't make a sound
'Cause the wind is blowing hard you see
We'll take a ride just you and me
Let's go down to the south of France
But we can love
I think there is a chance
Go down for the holiday
To live those happy thoughts again


<3 



Nu har jag setat i flera timmar med samhällskunskapen .. mm! jag orkar inte nå mer.
Två frågor till på naturkunskapen sen slår jag ihop böckerna.


I morgon kommer Anna och hämtar mig så får jag komma till Uppsälje och träffa Anna, Amanda och Magnus. Åhj, ska verkligen bli mysigt.
Amanda, min lilla flicka som fyller 8 på söndag med.
Måste försöka hitta någonting till henne i morgon. 


TAKE CARE
jonna andersson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0