Life is life


Na nana na nana



"friluftsdag" i skolan idag.
Först var vi t Malung & Bowla. Sen åkte vi tbax till skolan och åt glass och spelade spel
Hur roligt som hellst måste jag säga. Theres Gustafsson, hon är väl en jävla stjärna.

Skrattat så att jag har fortfarande ont i dessa muskler och i magen.
Men om ett tag packar jag ihop väskan och går med Viktor till gymmet nån timme för att sedan ta dagens andra mysiga fikasund med en kopp kaffe


Egentligen så har jag tänkt att jag skulle ha pluggat lite till kvällen.
Men jag hinner inte det.
Prioriterar ju annat i första hand, såklart ! ajajaj Jonna.

Nej, men vi har ju inläsningsdagar onsdag torsdag och morotsdag på fredag så, det löser sig ju. Det gör det alltid.. nästan :) ..



Tjenis penis  !


/ jonnaanderssonandersson






jag älskar dig mamma, det vet du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0