.. onsadags förmiddag.

Om .. då jävlar !   :)



Åkte till Björbo igår. Alltid skönt att komma iväg, lite sådär spontant och oväntat.
Ångesten faller över mig och slutade med att jag hoppade skolan idag. Orkar inte gå runt och feik le.
Så vill jag att det ska komma fram, så jag vet hur jag ska bete mig och hur jag ska fortsatta med mig liv, om jag orkar ..   skoja.


Det finns så jävla bra människor i världen.
Sånna som gör mig så jävla glad precis när jag behöver höra det.
Annars är jag faktiskt inte så jätte glad.. fuck you



Men jag stannade som sagt i Björbo i natt och åkte med bussen till Vansbro 08.13.
Åkte hem och sitter med en liten klump i magen, som alltid när jag får tid för mig själv hemma.
Ska ducha och göra mig i ordning,
för sen drar jag till Falun, till bästa Isabelle och får se hennes place!
Ohhej & hoo , shopping in town. Mycket nytt som verkligen behöver införskaffas.








I still feel your touch in my dream











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0