Sandviken




How can you not love this ?





hon är det sötaste i hela världen, jag vet













Slutade att ta ansvar.
sket i allting.
Åkte till det ställe där jag älskar att vara.
Jag gillar det.


Nej, jag rymmer inte från mina problem.. eller jag kanske gör det ?
Jag bryr mig inte nu.
Jag tar det sen.





Till min kompis (?)

Det är jag som gjort fel, I know.
Jag försöker att be om ursäkt och jag vill prata.
Jag kräver ingenting.
Bara att du ska lyssa och försöka förstå mig också..
Orka vara osams!




D - tack för att du stärker mitt sjävförtroende .. !


Kommentarer
Postat av: maja gustafsson

"till min kompis (?)" är det mig du menar?

isf, -hör av dig, och visa att du vill be om ursäkt och prata ut om det.

2009-11-19 @ 16:22:41
Postat av: denice

Är D:et menat till mig?



/Denice

2009-11-19 @ 17:18:31
URL: http://denicesays.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

Ja Denice.

Jag blev bara så jävla ledsen när jag såg "GO MAJA".

Det var liksom som grädden på moset..

2009-11-19 @ 17:54:51
Postat av: Sara

Fast Jonna, du är inte den enda som har gjort fel...

2009-11-19 @ 18:20:32
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: denice

Jag gillar inte när någon kallar någon elaka saker.

Så ja, jag skrev Go Maja, tyckte att det var riktigt bra av henne att reagera som hon gjorde. Det är annars lätt att man tar det enkelt när man är vänner.



Men jag diggar inte att du drar in mig i er lilla debatt annars. Och jag försöker inte ge dig dåligt självförtroende. Så dra inte in mig i något jag inte har med att göra.

2009-11-19 @ 18:38:12
Postat av: jonna andersson

Okej , fine!

Vill inte att du ska ha med det att göra heller.

Men som alla andra så har du ingen förståelse för hur jag reagerar.. so, shit the same

2009-11-19 @ 19:42:44
Postat av: maja gustafsson

jag måste bara fråga,- Vart i hela friden har du fått att ingen har någon förståelse för hur Du reagerar ifrån?!..

Jag tror att alla har blivit fruktansvärt paffa och förskräkta, när du en tid kallat Oss fittor.. p.g.a. ingening, bara ett rykte som du hört en gång och förtrott dig till. Ett rykte som jag skulle kalla ett rykte för att "ge igen". Och kallar Du personer sådana saker, så tror jag säkerligen att du är medveten om det själv, att det kommer komplikationer. Dock så förstår jag att du inte kan veta om det är sanna eller falska rykten, men för att få reda på det, så kommer samma rykte ifrån olika personer.. tänk på det!

-Slut snackat om detta skitsnack nu, från alla håll.

Bege dig hem.

kram

2009-11-20 @ 08:35:45
Postat av: maja gustafsson

"att ge igen", då menar jag inte att ge igen på dig, utan snarare ett sätt för lögnaren att "ge igen" efter en liknande händelse tidigare, men som dock var sann som solen..

2009-11-20 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0