There's just no problem at all !



En skitdag har det varit.  Nej nu ljög jag ..

Dåligt start på dagen.. ja! det var så jag mena..
Dagens första höjd punkt var träningen. Men efter en dålig natt så kändes det inte alls bra.

Och vad gör mig inte glad om inte Rasti, haa?   Men först vill det till att jag ska vara på gott humör och glad. Så fösta halvtimmen, Naah, inte så kul.
Men fy fan vad jag älskar konståkningen! Alla problem .. hello ? There's just no problem at all !


Sen kom Tina ! Och vilken underbar människa är inte det ?! Helt sjuk..
Så ja , det verkar ju som allting löser sig om man flyttar ner till Skåne.. ?
I Skåne finns det inga problem och inga ...
Jag tycker om Tina.

Jag har ju träffat världens bästa familj. Det har jag sagt. Jag älskar dem så jävla mycket, kommer alltid att göra!






Inne väntar nu en middag med ... dom där inne. Och sen vet jag inte. Kanske man ska ut och träffa folk ?
Eller vänta nu .. jag är ju kvar i Vansbro kommun.. fan också. Sket det dig med..


TAKE CARE , I don't

/ jonna andersson

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi fixar detta, tillsammans. :)

2009-12-15 @ 07:14:33
URL: http://mirthagirl.blogspot.com/
Postat av: Jonna Andersson

Du är bra Tina!

2009-12-15 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0