training

Igår var det träning som vanligt. Sen gick jag till Viktor och kramade honom grattis, han blev så glad att han bjöd på tårta! hihi :)
Nej , fick en rikigt trevlig tidigkväll hemma där med killarna. Topp härliga killar, älskar dem :)
Mår så mycket bättre av att visa, för mig själv, att jag faktiskt fortfarande minns hur man skrattar och ler..




Skönt med lördag. Skönt med träning!
Men nu är jag helslut.

Sa jag det ? Att livet går som en berg-och-dalbana ..
Världens tråkväder ute med. Alla : Ååh, snö Ooh så roligt. Mm , visst.. slask slask slask.


Men idag har det ändå varit en någorlunda bra dag. Träningen gick bättre än förväntat.
Nu ska jag vila upp mig, sedan frächa till mig. Så kommer Lisa till eftermiddan, Kvällen sen. En mysig kväll i Vansbro kanske går att fixa till iallafall? Jo , med sällskap gör mitt liv lättare..




chenixen !








/jonnaandersson viskar : jag saknar tobias, lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0