"..Yeah, I talk shit, just deal with it.. "




Ingen vill bli indragen i saker och ting, men alla vill ha ett öga med. i spelet.
För visst är det lite spännande hur det går, ja visst är det så!

Jag har i allafall inte dragit in någon i någonting.


Jag orkar inte bråka med någon. Jag vill aldrig vara osams.
Jag säger aldrig elaka saker utan en anledning. Nu har jag varit dum och har, och ska be om ursäkt.

Men jag blir å irriterad om folk ska lägga sin mening om mig till andra och sen ska de tycka samma sak och vändas mot mig.
Herrugud, jag hade väl å en anledning att reagera som jag gjorde..! ?




Nu ska jag inte yttra mig mer..
antar att jag har fel i allafall, som vanligt.

inga kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0