2 euro



Nu sitter jag sjalv inne pa det har javla internetcafèt och lyssnar pa livemusiken som de spelar utanfor i restaurangen . Mys som fan. :)

hade bara 2 euro sa da fick jag sitta i 40 minuter och det var ganska lang tid nu. Men men , Ska snart ga opp till rummet och sa mig en Sangeria med morsan och Fredrik ;)
Aah , now we talking ! ;D

ville bara tala om det eftersom jag maste utnyttja mina dyrbara pengar.. !

Och att jag faktiskt langtar hem fruktansvart pa kvallarna .. Men Det har jag just fatt besked om att det inte var sa mycket att langta till. Sa jag ska val forsoka njuta allt de sista dagarna. I liika being here



god night ,
jonna. OPUSs


Kommentarer
Postat av: Jocke H

PEACE AND LOVE :D

2009-10-07 @ 16:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0