Alcudia.

Skont .. Hur hur kan det vara ? 35 grader ? hi :)
Skriver narga snabba rader om hur varmt och skont det ar.
vad ar det for vader hemma ? Har inte hort nage ..


Men forfarande ser jag ut som en albino och kommer gora nar jag kommer hem med .. kul!
haha , nejda.

Undrar om nagon kanske saknar mig dar hemma ?
veckan ar lang .. Och det ar fortfarande bara mandag. Men jag ska njuta av att vara har. I DO !


Har bara 4m min till pa mig nu. Men det ar super skont och det kommer lite bilder nar jag kommer hem. :)


hoppas att ni inte fryser ihjal hemma. Snart kommer jag, och tar med mig lite varme :)

TAKE CARE !
puss & kraam


/ jonna andersson

Kommentarer
Postat av: Theres

Klart vi saknar dig! Förlorade big times på nutidskrysset mot pojkarna i måndags... =( Har fått en lapp om vaccination som ska ske V.43 också, skulle lämnas in senast på fredag. Ska jag meddela om du vill vaccinera dig eller inte?



Kram!

2009-10-07 @ 13:43:35
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0