El Toro

happ, sista dagen. sista kvallen till och med.
Det har varit mycket skont! Och jag har verkligen njutit mellan stunderna jag saknat.


Idag visste vi att det skulle bli en mulen dag. Men vi fick i allafall sola i ett par timmar pa formiddagen.
Sen blev det varldens askvader, inget att jamfora med hemma, och regn som svammade over hela hotellet.
Mysigt det med :)


Jo , vi har haft det BRA. Jag har varldens drygiaste jobbigaste syskon sometimes, men ibland ar de  underbara.
Men idag trodde jag nastan att jag skulle.. grr.
Sa sager morsan att de ska ge sig sa att vi ska ha en mysig trevlig sista kvall..
Hade vi haft ocksa , men nu var det inte Jocke & Vilma som sabbade den.

Kul sistakvall .. Brorsan och jag ilskna over personen vi inte gillar och morsan sitter och grater vid bordet.
I love this fucking family!


till mamma:
det ar bara du som alskar (?) honom. Det var mycket battre nar det bara var vi tre. Det har jag tyckt i 10 ar !


Annars har det varit underbart hela veckan. Vadret lagar man inte pa !



Men det ska bli skont att komma hem. Jag saknar tobias.


/ jonna andersson

Kommentarer
Postat av: kattta

hoppas ni haft en trevligt vecka, saknar dig jonna :) <3

2009-10-10 @ 20:01:08
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0