moive time.



Kort sammanfattning av dagen.
Träning , som jag sista passet nästan inte trodde skulle ta slut, för jag var så jävla trött.
Men det gjorde den och så kom Sara hit. Hur trevligt som hellst, verkligen !
Hon är en bra människa! I like her.

Så blev det lite avslappning. Sen åkte vi till OK och hyrde en film och köpte en liten godispåse, åkte hem och satte oss och bara var. Prata och åt mat.

Nej ibland blir jag knäpp på mig själv..



till maja : jag saknar dej, jag behöver dig. Mer än du tror och vad jag har visat. förlåt.



/ Jonna andersson

Kommentarer
Postat av: sara

DU är en bra människa och I LIKE YOU! Vi har alltid så kul ihop :))

2009-10-18 @ 00:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0