Tänka sig ..




Ja , tänka sig.. att jag klarade av en hel skoldag till. Otroligt.

Matteprovet gick skiit, som med allting annat i mitt liv just nu..
DRA ÅT HELVETE !


I morgon blir det ingen skola. Nej ju har jag fått nog. Få se om det blir någongång mer för resten av året.. ? Tveksamt!


Nej , måste ta en alvedon.. Har så ont i hjärtat. Måste nog ta två..

Ända jag ser framemot nu är Fredag när titti kommer. Saknat henne så!
Lite till träningen, och kanske till lördagen. Om jag överlever den.. det får tiden visa.



/ jonna andersson

















jag älskar tobias mest av allting
jag ska nog visa er..

Kommentarer
Postat av: kattta

ställer alltid upp för dig vetdu, jag finns alltid på telefon om du behöver. jag älskar dig kom ihåg de <3

2009-10-29 @ 18:50:48
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0