Tisdagen ståhej

Efter att det som såg ut att bli en riktig kylig och ruddig dag, blev det blå himmel men fortfarande ganska kallt.


Ingen engelska idag, (hemskt tråkigt) så gick jag hem och läste ur boken jag började med Förra veckan, två veckor sen ? - Innan frosten. - Wallander.  Hur bra som hellst  !
Sen sov jag en halvtimmer och gjorde mig klar för en eftermiddag med läxor.
Så nu känner jag mig ganska nöjd. Ska gå in och baka lite mer. Har jag tänkt att jag ska hinna med.
Nå bullar, och negerbollar.. Aah , så får det bli!


Så har jag haft morfar på besök medan jag satt med läxorna i mitt rum med. Han har bytt mitt element, så nu ska jag , tydligen, få en "annan" värme här inne. Eller om det var så att det skulle bli lite billigare för Fredrik att betala elräkningarna, ? jag minns inte så noga :)

Även Christer Olsson har hälsat på mig. Men när han inte kunde fixa min box skicka jag ut honom.
Nej då, men jag hoppas att jag ska få lite ordning på den med nu.


Annars har jag haft en bra dag. Den bästa på länge iallafall.
Skönt att höra va?


TAKE CARE


/ jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0