work



Nej, det var bättre att komma och jobba än jag trodde att det skulle vara.
Fick lite annat att tänka på.
Avslutade kvällen med att krossa ett glas. Det var skönt!

Sen kom Sara. Hon är fantastisk.

Så idag på förmiddan så åkte vi på Folkrace! Hah ? What ? - aah , det undrar jag med.. :)
Men nu sitter jag själv och det ger mig bara tid till att fundera.. jag hatar det.


Jag hoppas verkligen att Memmeth säger att jag inte kan jobba till 01 i dag i allafall. Jag villl ut! Fast samtidigt skulle det säkert vara lika bra att jag jobbar eller blir hemma. Jag vet som sagt inte hur det skulle sluta ..
skitliv .





Jag klarar inte av att vara själv och tänka. nej jag måste hitta på nått. Drar med morsan ut och kör lite bli i stället. Hejdå! Skitliv.



/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0