"Hejj bloggen"



Hej Bloggen ! hihi , mm. aah. hih, mm aah. Ah men det var typ det..




Gjorde mig en dagordning i skolan idag med allt som skulle hinnas med idag.
Efter ett fåtal strykningar  så har jag gjort hälften.

När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle klippa gräset.
Men jag klarade inte att de de små dammråttorna som sprang runt inne.
Så jag dammsög hela huset och vek tvätt och lagade mat till morsan skulle komma hem från jobbet.
Så har jag gjort henne jätte glad idag. :)

Så tog jag mig en cykeltur ute på byn i det underbara varma sköna vädret också.

Massor med hemuppgifter har jag nu som jag måste ta tag i, i tid.



TAKE CARE !
/ jonna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0