Lier .



Nu ska jag säga en sak.

Jag ljög för mina bästa vänner, för att jag skämdes.
Jag ljög för den jag älskar för att jag  inte kan säga som det var.
Jag har världens sämsta självförtroende.


Men idag har jag gjorde bort mig och nu ska jag ändra på mig.
Jag vill vara och se ut som den glada Jonna jag var. Som jag egentligen är..
Idag var jag inte det.

Men jag kan ju inte ha det bättre än så här. !
Jag är svartsjuk. Men idag satte sig hans ord,
I morgon är en ny dag. Och du kommer inte att se en ledsen min om det verkligen inte är nåt.




jag älskar dej Tobias <3



Kommentarer
Postat av: kattttttta

jag älskar dig jonna <3

2009-09-30 @ 20:26:15
URL: http://katarainawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0