Skoolalalala



Håltimme. Tänkte att jag skulle få både det ena och det andra gjort.
Men så blev det inte idag.
Annars har inställningen till skolan ännu inte varit så negative. Gjort det jag ska utan att klaga.

Men nu var det rikigt jobbigt. Men det är inte lektion så jag känner att det inte var så noga.

En lektion kvar och sen ska jag hem. Så ska jag iväg till selin's och jobba kl. 17.

 

I morogn träning och träffa Isabelle. .. - Och BIO bio bio med Tobiiias :D


Sitter och lyssnar på killarna bakom.
Dagens av Snoffa : När man för en gång skull talar sanning så tror de en inte.
hah, undra varför ? haha 



Annars lever jag ett lyckligt liv och är gladare än någonsin.




/jonnaandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0