soft.



Hela dagen har jag nynnat på någon jäkla reklambit som jag aldrig fick på plast. Men det löste sig, - FELIX reklamen! Så gå inte och lyssa på den direkt nu för den är hur dryg som hellst när den har satt sig :)

Så nu har jag snosat en kvart sen jag kom hem från skolan. Packade ihop en väska, för i morgon åker jag till SANDVIKEN ! underbart.


Nu ska jag gå in och se om mor min kommit hem och kokat några korvar. För sen måste jag sätta upp håret och kila iväg till Selin's för ett 4 timmars pass. Soft !


..sista matte lektionen var skaapligt dryg idag. Illa. Inte förstår jag hur jag en ska kunna sattsa på att bli klar med Matte A till jul. Tror inte att det finns en chans..
Tobias ! Du måste hjälpa mig..



TAKE CARE !

/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0