Facebook , det är det verkliga livet ! .. idiots :)

 


Boring day !
why ?
Vet inte ,

Nyss kommit hem från ridtävling i stallet .
Var det tråkigaste jag har gjort ,
Fast idag är jag bitter , inte negetiv som malin och theres tycker att jag är annars, men bara butter.
Dock kan jag inte var så positiv när jag är butter heller.
bara lite irriterad , på det mesta :)
de flesta helt weird ststusuppdateringar på facebook , vill bara kommentera    : WHO CARES ? VEM BRYR SIG ?!
guuh , roligt att folk tar allting på allvar.
Men vadå ? - facebook , det är väl det verkliga livet ? It's the world ! smile*
yeah , fuck off :)


Men nu lagar mormor mat , har inte ätit på hela dagen och snart är det kväll. - kan det vara anledningen till mitt humör ?
Mat och kanske ett samtal från någon som alltid kan få mig på bättre humör, så är jag snart på fötter igen !?
Så åker mormor hem sen , varken bättre eller sämre.




Kommentarer
Postat av: Theres

haaaaaata facebook!

2010-04-18 @ 10:33:13
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

But it's a fucking drug! i hate it ..

2010-04-18 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0