tjabo !

 

 

en vovvepromenad i dagens amazing weather
med en av min bästa vänner
En av de där som inte är eller måste vara som alla andra

Innan det var dax för att några timmars jobb hann vi, grabbarna och jag, sätta oss uppe på min terass och dricka kaffe & sola
amazing , vare ja
men nu, efter flera timmar än räknat med, är jag lite trött och ser hur solen börjar sänka sig.
Vill ju hinna ut en vända till innan den försvinner
Man vet som sagt inte när man får en sån här dag igen
Dock är jag så trött .. typ överallt ?    men banne mig .. !

Insåg just att det var skola i morgon
Plikten kallar !
man skulle väl kunna ha lov en vecka till .. ja , utan problem


Kommentarer
Postat av: Viktor

tjabo! va fin första bilden va haha :')

2010-04-12 @ 13:08:55
Postat av: jonna andersson

Aa, alla bilderna vart jätte fina!

2010-04-12 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0