Good morning too you, and how do you do ?



Pigg som en lärka vaknade jag 06.00. Fattade ett snabbt beslut att inte slänga ögonen igen utan sängde ihop väskan med träningskläder.
Lätt lycklig över en skön natt och solen som skickade upp sina strålar bakom grannens tak och fåglarna kvittrade i mitt öra ett ännu en underbar dag tar skepnad..       ( ooh, vilken poet' )

taggar för tre timmar geografi med Oddan
Mr J, min klasskompis, hängerpå mina penis-skämt , men som alltid blir det bara pinsamt till sist och jag önskar jag inte sa någonting för hans skull att slippa skämma ut sig, sorry but it's true

Fortsättning följer när vi ska göra en gruppuppgift om produktionskedjos och företags ansvar. Men vi brudar börjar kunna hantera situationen, bredda med våran kunskap och rädda den pinsamma situationen .. :) höhö



Annars mår'u ?
- jotack! Vårvädret gör mina dagar.
Gårdagen, underbar den lika så.
Ligga upp på taket och steka hm.. det taket är bokat för många events i sommar




Jo, jag kan väl inte sluta lee endå :)


Kommentarer
Postat av: Jocke H

det taket ska utnyttjas till fullO!

2010-04-13 @ 15:24:29
Postat av: jonna andersson

minst sagt ja! Vi har stora planer , dag som natt. Helg som veckodag!

2010-04-13 @ 22:37:10
Postat av: jocke H

månad som år :D

2010-04-15 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0