Yesterday !

Efter gårdagens ingenting göra, så .. gjorde jag ingenting. Sen gjorde jag ingenting.
Men sen var det i allafall godmiddag, och jag minns inte när jag åt så mycket sist.
Skulle inte ha behövt äta på en vecka.
Trots det lyckades jag få i mig ett par chokladbitar till kaffet.


Så kom Josef och gjorde oss trevligt sällskap
Därefter kommer morsan kånkande på ett påskägg, utan dess like, som dessutom var fyllt med godis. Vet inte hur jag lyckades utan att spricka .. men nog plockade jag i mig en och annan bit där med.
Usch, och påsken har knapt börjat! Inte bra ..

Josef och jag slog oss ner i soffan och kollade in om TV:n hade någonting att komma med.
Minns inte, i och med att jag, med stora uggleögen, satt och studerade och iaktog när han fipplade med sin Ipod.
GRYM grej det där! Blev as sugen på en eller Iphone.
Men det blir det nog ingenting av med. Får drass med min nokia som, konstigt nog, fortfarande är i skapligt skick!



njuter av ledigheten!
Så idag får jag vara hur slö jag vill, faktiskt !
Eftersom, som det ser ut nu, blir 13 timmars pass på Selin's i morgon.
hoppas på att alla firar påsk hemma och prioriterar Flottar'n till kvällen, ihopp om att kanske få stänga tidigare!


/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0