I feel like a popcorn !


Jag stör mig på mig själv som inte gör det jag borde
Jag stör mig på brorsan som tar så stora tuggor när han käkar
jag stör mig på mamma som nyser högt bakom ryggen på mig så jag skiter ner mig
jag stör mig på smsikonen från fel person
jag stör mig på Vansbro och allt vad som inte finns att göra här :)

jag ser fram emot den fullbokade helgen i Sälen
Jag ser fram emot sommaren som springer ikapp oss med stormsteg
jag ser fram emot att gå på ...
Jag kan knappt berga mig för sommaren och peace&love
Jag är glad att facebook-grupperna lättar uppstämmningen och får mig att skratta



Nu ska jag poppa popcorn !
Imorgon är en nydag så då jälvar



Kommentarer
Postat av: Jocke H

förbannade facebook grupper, blir tokig!!!!

men till veckan drar vi och inhandlar P&L biljetter :D

2010-04-20 @ 23:49:53
Postat av: jonna andersson

haha, jag förstår det ! haha

Först gick det till överdrift, men nu kan jag inte låta bli att skratta!



OM det blir. Storshopping av peace&love biljetter och sommaren är räddad! :D

2010-04-21 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0