hell yeah !

I just can't give up for love
:)

 

Alltid lika härligt att vakna med solen skinande genom fönstret.
Ännu härligare att öppna det och lyssna på fågelkvitter, sittandes i sängen och snoza i den frächa luften som strömmar in. Lite kan göra en lycklig .

Nu är jag precis hemkommen från en springtur runt dala. Träningsnarkoman
Nej, men det ska börjas i tid , måste ju tänka på beachen 2010.
Eller PEACE&LOVE 2010  for fuck sake !
På tal om det så beställer jag biljetten ikväll! Bestämde jag mig just för. Klart jag ska på P&L och toka, i år igen, till jag coolar av !  Inget snack om den saken!

Nu hoppar jag i dusch och går till karamellfolket och hälsar på Emma
i hopp om att hon bjuder på kaffe ..





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0