Valborg

If you could see that I'm the one who understands you



Inväntat veckans sista lektion på en 2.5 h lång håltimme
Efter att brytit lite på planerna om ett hårtpluggande under dassa timmar, för ovanlighetens skulll nej, sätter jag igång  på Svenskan som jag kommit gång med!
Malin hjälpa mig nyss att få igång spotify på den här datorn. Skratta inte ! .. men annars hade jag fått lyssnat på min uttjatade spellista på telefon.

Theres har också fått min att inse fakta , 4 veckor sen ska allt vara klart. Fötterna stadigt på jorden och ta några djupa andetag. Det är mycket kvar som ska göras innan den tiden går ut .. djupt andetag vare ja


Valborg.
Alla tjtar om Valborg , ingen vet vad man ska göra eller vad som händer.
Jag är en av dem ..
tycker inte det är någon big deal
Jag är inte 14 år längre, vill minnas att det var roligare då?   höhöm 

Åka runt och kolla på kommunens olika brasor ?
Boysen skulle kanske ev grilla , vi får väl se :)
Malung ? nej nej
helst vill jag bara mysa vid en varm brasa ,     som förra året



/ puss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0