whatcha say

 

 

In good mood
typ ..


Inatt har jag pussats under vattnet
Så jag var lite kär när jag vakna
:)
Och vill ni veta så var det nog min livs kärlek jag testade läpparna mot
vem var han?
prinsen i mitt liv
haha , så nu ska jag ut och pussa grodor.. !


Nu efter 8 timmar hard work kan jag tala om att jag vet hur utmattade ben känner sig
Kan känna dragningskraften mellan mig och sängen
Sällskap av Josef och Titti vid tekoppen
de kan göra livet lite lättare ibland
jag har världens bästa moster


for the moment
skulle jag bara vilja häva ur mig en massa dumma saker
inte särskilt bra
Funkar bra med ett utkast som jag kan tabort när jag känner att jag kommit över det



:)
.. even though it sometimes hurts me ..




/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0