after race night


lägger all min energi på min bula i huvet, och det dunkar på här i inne, just nu.

men hade världens trevligaste kväll! Kan inte säga nått annat!
Kim Karlsson är den mest knäppaste och roligaste människan i världen tror jag. Fick skratta  så det sprutade vätska från både ögon och panna, så himla skönt!

Linda & Stefan kom och hämta hem mig
Stefan bara skrattade åt mig. Kan inte förstå ?
Får komma hem och slänga mig i sängen och tobias skrattar också åt mig
Jag är väl en härlig människa som kan göra andra människor så glada ? hihi
Han nämnde nått med att jag skulle ha kört porslinsbuss .. ? men jag forstod faktiskt inte vad han menade med det .. :)


Nu vankas det negerbollar som tillverkas av storbakaren tobbe trollkarl
& i morgon blir det kalas !

tjenis penis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0