.. & en blöt dag på Liseberg




Efter några om & men var vi snart framme vid Borås camping
gjorde oss ganska hemmastadda och gick rakavägen till minigolfen
.. tyvärr har jag redan glömt resultaten.









Grillning utanför stugan i solnedgången
och kortspel när mörkret frog över med choklad, coca-cola och Tom&Jerry kex











vacker





pokerface







hålla sig torra så länge som möjligt var väl inte målet tydligen
Så vi tog en tur i Kolorado innan regnet kom
( detta är då ingenting mot hur vi såg ut efter sista åket i Flumriden .. )



lika bra att börja med stjärnvinst












vacker





When life's the best !

Jag har fått lära känna en ny personlighet. Emma är en sån där riktit härlig människa!
men så tillhör hon ju familjen som jag tycker så mycket om, som är sådär tokiga

Det var synd på regnet. Men ingenting som kunde förstöra en toppenhelg i Göteborg!
I'm so happy ! mår sådär bra så det kliar i skinnet och man bara skrattar, ni vet!?

det här var min helg.
03. kröp vi ner i sängen
så trötta och glada
tobias vännen fick upp kl 08 och jobba
men ikväll kanske jag ska bjuda honom på en myskväll med tacos och film i regnvädret

P.s I love you


/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0