Fredagen den 13:e



.. & jag hade den attans oturen att få lov att jobba hela kvällen.
Slutar lagom till alla festligheter är över. 01.00

Idol-Calle ska spela på storänget och antar att det kommer var mer folk än någonsin och förmodligen den roligaste kvällen på länge ..
Inte ens någon idé att fråga  om någon kunde ställa upp i mitt ställe. Partypinglorna  ..
Ingen fara, jag jobbar jag. Jag tjänar lite pengar och har råd sen i stället!
Josef fyller ju 18 på onsdag, för fan!

Ska svälja ner lite kolhydrater och springa ur mig lite adrenalin, stress och "ilska". höhö !
Have a nice night fuckers ! ;)

Nej jag skoja, hoppas nu får skit kul. skänk mig en tanke och ha trevligt åt mig också!
Spela in ett klipp på Calle så får jag se sen!


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0