Göteborg, för fan!

.. hoh, .. jag . Jag har .. äntligen... huh!  jobbat KLART !

mina sista timmar har runnit ut, för den här veckan. finally ! Ständig rörelse och tiden rann ut med sanden.  poetiskt där, jonna.
När jag äntligen skulle få slå ner rumpan för lunch, så ser jag till att göra det på den enda stolen som det var vatten på.     "Men lika glad för det var jag, men gladast var nog Ibo"
S
en fick jag höra det ändra fram tills det hade tårkat
-" Oj, du är blöt om rumpan"    
-" Va!?  vad säger du? "  som att jag inte redan märkt det, tack!
Kunde lika gärna ha skrivit i pannan  " Kolla in min häck! - jag satt mig i en vattenpöl !"


90 timmars veckan
Mitt rum kommer snart vara i klass med Joakim von Ankas kassavalv, mohaha!



Nu ska jag sling håret. packa en väska och stoppa fötterna i ett par stövlar och gå på fotboll.
I morgon åker vi, the Andersson's till Göteborg!
I like it !



/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0