sometimes we all have bad days



Har varit ett riktigt mörkt, fulladdat, åskmoln idag.
Som tecknade figurer, TOM & JERRY, när de blir rasande & man ser hur den röda färgen stiger upp till huvet och det pyser ånga genom öronen.
tycker att det har varit lite mycket tjat
Men då är jag nu på den känsligaste dagens av kvinnans värsta vecka, ständigt kommande med humörsvängningar.

Dock insåg jag att jag inte ätit någonting på hela dagen, som kanske också hade ett finger med i spelet.
        Nog om det, jag mår bättre och har fått mat och kaffe.
& så har jag fått träffa tokarna i uppsälje som kunde vända på tillvaron ett tag oxå!
Nu ringer jag nog någon av killarna så får jag annat att fundera på.

Dessutom har jag en massa bilder som ska fixas och kommer upp på bloggen senare! från gårdagens toppen-kusinträff !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0