Jag har allt det där som ingen önskar sig



Jag vet, jag är en helt otrolig människa.
helt sannslös
Klumpig , dum, glömsk, slarvig, Otrolig
:)

.. fast jag har en jävla tur också


Fick en underbar start med frukost ute på balkongen hemma i Dala-Jänra hos deWall.
tappade bort plånboken. men det är lugnt , Nina hittade den vid fotbollsplan senare där den hade spenderat sin natt efter gårdagens match.

Annars flöt dagens på.  Tills brorsan retade gallfebern på mig och jag drog med första bästa tåget tillbaka till Järna. Där kliver jag av tåget och lät telefon ligga kvar på tåget  .. så den fick sig en längre åktur till Borlänge.
Men det är lugnt, en snäll kille hjälpte mig ringa några telefonsamtal och fick tag på en tjej som satt på tåget och tar med den tillbaka till Vansbro om ett par dagar.     

Jag vet jag är otrolig



Lite tröst-choklad och Diselråttor & sjömannsmöss
TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: Theres

Dieselråttor och sjömansmöss! Aaaah vilken nostalgi =D

2010-08-17 @ 10:28:08
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0