Livet är en fest!


Ibland kan livets alla vardagliga sysslor och måsten bli något mer avancerade
men det finns lösningar på allt och det är nog bara att gilla läget
men jag tycker att det är kul att se dig sitt och grimasera i badkaret när jag tvättar ditt hår ;)

Målade naglar och ett fat med nergerbollar, sen blev jag lite rastis lösis.
Hittade just lite kvarlever av negerbollsdeg under naglarna .. mums!


Nu har jag i allafall just kommit från A-lags matchen
vilken kväll, vilka killar !
Titti är tillbaka och påminnde mig om att det är kusinträff i morgon! Oops, hur tiden har runnit iväg
min glada pojkvän tyckte jag skulle ha det så trevligt och tyckte det var så synd att han just precis nu brytit fotleden, annars skulle han så gärna ha följt med!
.. killen vet när läget för en lögn är rätt, eller osanning kan göra mig lite glad ;)


some boys take a beautiful girl
and hide her away from the rest of the world







/ jons jonna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0