moment of truth


Ganska nyss hemkommen från en kanondag i Borlänge med Sara!
Sitter tillsammans med min bror, den mest puckade jag vet, i hans rum. För jag har ingen dator som erbjuder mig tillgång till nätet heller. Verkar inte som att det lagar sig av sig själv heller ..  punkt punkt


Nu ska jag packa upp smutskläder ur väskan från Sandviken och fylla upp min garderob med nytt!
Ett mycket efterlängtat gympass väntar innan jobbet i morgon
Till helgen åker vi till Göteborg för, vad jag har hört om planeringen såhär lång, minigolfturnering och kortspel för att sedan trötta ut oss en hel dag på Liseberg. Anderas, tobias, emma och jag. Hur kul lät inte det ?!




P.s I, you know, you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0