tonight

Oops, vi har visst fått tillökning i familjen



Jocke och vilma är lite oense om namnförslagen
Tjoffsen eller Ove-reiner , hum .. ?


Efter en promenad runt byn med Josef igår, gick vi hem och läste i körkortsböckerna.
Så snart är jag i full gång med det också
.. insåg att det var visst en heldel, jävla massa jag bör veta och kunna innan den stora dagen
som är kommen om inte mindre än 173 dagar!    yeah, jag räknar ner


Efter en springtur runt Saltvik, en timme nere på gymmet lite avslappning i solariumet blev jag en plötsligt som en ny människa. morgonens gröttallrik gjorde nog sitt också.

En fika på Håkis med Maja och så har jag handlat hem mat till kvällens middag. Dock är det inte klart om jag får sällskap än. Detta är mitt andra försök att få en dejt med min pojkvän.
Men har han inte tid i dag så äter jag själv med tända ljus och mys, eller så tvingar jag Josef eller brorsan att komma!


Så .. en promenad runt byn sen ska jag hem och jaga dammråttor !

puss !
/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0