one way street


"- lissna"  En torsdags morgon. Skickar syrran på bussen. Käkar en keso-macka
Kryper ner i den fortfarande varma lakarna och snosar en timme till. Slumrar mellan sms:en från killen

Avnjuter en kaffe latte samtidigt som jag frächar till mig och inväntar Lina för att åka till Mora och hämta upp klant-arslet, på, nu mer, tre ben.




Nu har vi kommit hem och fått flytta ner på nedervåningen. Linus och tobias sitter i sängen och spelar xbox på tv som de flyttat ner.
xbox, fifa, bärbara datorn och kanske snart en liten ring-klocka bredvid sängen, så ska nog herrn klara av sina sex veckor med begränsade möjligheter till det mesta.

I do feel sorry for him!


En vända ner på B-lagsmatch
sen hoppas jag på en skön kväll
Ska leva ut varenda dag. Jag ränkar inte ner och känner ingen ångest. Det tar jag på söndagkvll! .. nu har jag fortfarande sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0