the first week




Snart är första veckan avklarad
Verkar som att det här året kommer gå lika fort det med
Hjälpte morsan ladda upp bilder på facebook och i gentjänst hjälpt hon mig att beställa biljett till stockholm
Så nu är den bokad!

Riktigt härlig vecka och start på terminen
  • Gokart
  • Orsa Björnpark
  • temadag med trafikinfo
  • friluftsdag vid plasket. Rätt OK, huh?

Drog med mig Robin hem och bjussade på kaffe & mickrade bullar
Sen oerhört skön powernap sen trampade jag iväg till Uppsälje. För andra gånen i rad möter jag de flashiga cykelkillarna. Men det var inte lika pinsamt som igår när jag kom trampande, svettig och med punka! .. kändes som att cykla på fyrkantiga hjul ..


Så har nyss återanlänt hem
Måste väl erkänna att jag var lite skrajjsen när jag åkte hem i mörkret genom skogen
där vargarna springer nu mera
.. nej jag skojar inte!

Fick dit och dusch av min pojke som ligger hemma i sängen och ropar
och kört med oss.
Lillbrorsan har till och med börjat lägga fram kepsen för att tjäna sig en slant!



Killen som hoppar runt på kryckor i köket i kalsonger och keps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0