Kôlmila !



Att jag ska jobba till 01 i natt känns för tillfället som en finne i röven.
.. men jag tar det passet. Morgondagen blir trots allt det jag får tillbaka.
Kan ju hoppas att det kommer lite kändisar ikväll som kan få tiden att rinna ut fortare.


Nu ska jag ta mig en powernap och dricka kaffe
Måste tvätta min jeans och hoppas att de hinner torka
Skulle ha varit på gymmet ockå, måste försöka klämma in det också innan jag ska dra iväg till jobbet

Gäller att planera här nu så att allting är klart tills i morgon, där schemat är uppspikat och klart, in i minsta detalj. typ!



så efter några timmar sömn hoppar jag på tåget till Nås och hoppas att någon av de morgontrötta pojkarna har vaknat och kommer ner och hämtar mig på fyrhjulingen!
Sen ska jag käka kôlbulle efter frukost, till lunch och till efterrätt!
För sen åker jag tillbaka till Dala-Järna och käka lite tacos hemma hos Nina innan de större festligheterna börjar till kvällen !
.. kommer rulla fram!
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0