.. and I will always love you


I wanna call you, but I know you won't be there .. ?

Jag längtar efter helgen. Jag längtar tills helgen är över. Jag vill att den värsta helgen jag förmodligen ska vara med om på väldigt länge ska vara över!
.. så jag slipper gå i den här nojjan. Så jag kan koncenterar mig på vad folk säger, komma på bättre tankar och vara lite gladare.

Det är ju jul snart för sjutton gubbar!

20 Juni
27 november
17 december

det ska följa mig hela livet .. och det är bara början



Men det är klart, nog får man annat att tänka på och nog blir man lite gladare när någon stoppar in ett finger man nyss slickat på i örat, när man precis har somnat, & måste ta en brottningsmatch i sängen innan man kan slockna igen      hämnden är ljuv, lita på det! :)

I love you!






Kommentarer
Postat av: katta

kram på dig!

2010-12-16 @ 13:16:32
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0