Dan före doppare dan


Stjärnan lyser över mina stjärnor
(Jag har rättat till tavlorna nu)


& jag har haft världen myspys dag
till skillnad från när man 7 år har jag bara njutit hela dagen i Julstöket
och hoppats på att dagen skulle bli lång

Som sagt, när man var sju år var detta den segaste dagen på hela året

 

Låg i sängen till klockan var halv tio
Sen kom mitt monster till lillasyster hem, hon som jag också önskar att det fanns en standby-knapp på.

Julgodis, mandelmassa, knäck, rockyroad och till sist plockade vi in granen
Nu står den och skiner så vackert och julskivan fyller hela lägenheten med julstämming

 

Från mig, till er alla EN RIKTIGT GOD JUL !

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

God jul igen gummilumman!

2010-12-23 @ 22:53:09
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

Åh God jul fina du! <3

2010-12-24 @ 11:28:03
URL: http://jonsjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0