Detta fält måste fyllas i



Jag hinner med så mycket om dagarna att mina dagar i veckan blir ett par fler. Det är inte dåligt
Efter en lång förmiddag med bakning, powernap och en liten mysig lässtund i soffan i nås åkte jag hem och tog mig en dusch och hade en myskväll i Dala-Järna hos Emma. Med pizza, yatzy, godis och skratt. För ja, hon väl väl för roligt! För att inte tala om den lilla kissemissen som flyttat in på Storbyn. Nästan lika klumpig som mig men ack så mycket sötare!

Sen överraskar morsan oss med en utflykt sista dagen på helgen, till Experium. Det mina vänner var riktigt nice! För er som inte varit där kan jag bara tala om att det är outstanding! frächt, och pammpigt verkligen! Bara för att hitta någonting att kommentera så är vågmaskinen ingenting mot Sandviken! höhöm, annars slår det det mesta, alla kategorier.   Avslutade med en sista ruschkana och en stor kallsup!

Nu väntar jag mitt hjärta som jobbar hårt där uppe i Sälen. Jag hoppas att han ringer och talar om att han kommer hem ikväll. För nu längtar jag efter honom ..


Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0