Här dansar Herr Gurka


Banne mig det har varit en bra dag! Äntligen fick vi tummer ur röva och ställde till med vintermys! Decembermys, pepparkaka, glögg och nybakt lussekatt. Jag vill med stolthet tala om att, med inte allt för mycket tvång, lyckats få i Malin en halv lussebulle och Theres en mugg med hjortronglögg. Det skulle jag kalla inte illa pinkat!
B-rudarna, mina kära klasskamrater. Som sprider sitt ljus i mitt mörker, tack!

Måste bara placera en liten dagens-stjärna på Malin som gjort sitt yttersta i att nynna!
Jag säger inte att det var dåligt kära du, kanske är det bara så att jag och Theres har hört en annan verision på 'här dansar Herr Gurka' och 'Guanta mera'

Om jag inte grät till My sister's keeper så gjorde jag till "Så det kan låta" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0