Jag undrar om du hade kraft att ge dig av

Är inga krafter också en kraft?


Min nya jacka får mig att känna mig iklädd en konservburk. Men det ska nog gå att ordna. Ännu ett fall som förmodligen skickas vidare till mormor. Jag tycker väldigt mycket om den!

Det är tur att jag har skolan att göra om dagarna. Även om jag avundas den som överväldigast med jobb och har det här klart!
Och det är tur att Malin och Kristoffer är på samma humör idag som vanligt, och muntrar upp stämningen. Ja och "mogge-fucktard" !

Jag har ännu en av mina lyckliga stunder i livet och det finns ingenting förutom Matte B att klaga på!
Dock tappade jag konsentationen när jobbiga tankar ledde mig in om kommande veckor.
Nu ska jag gå till mina vänner turkarna för att diskutera bussines och lönfrågan för att sedan hämta hem ett vackert foto att placera i mina nya ram på väggen.

Där, bredvid det vackra fotot som redan sitter där på bilden nedan.








remember
never leave without saying
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0