Merry christmas

jag har världens bästa familj !    - familjer!

 & Vilken Jul jag har haft.
så underbart roligt

Jag har fått fira förmiddagen hemma med det nästan helt traditionella och i Uppsälje till kvällen och jag är bara sådär lycklig, ni vet ?!


Oops i daisy ! klockan ställer sig på 03. 25
Linda sitter och sjunger till tobias som spelar gitarr. <i love them

och jag har fått paket från dem som jag tycker så jävla mycket om.
alldeles för mycket! I love you!


Jotack, mår fint som fisken i vattnet. Stefan har redan krypit till kojs! Hur underbar kväll?
Linda och jag avslutade med att vinna "med andra ord" mot alla de andra. Min tredje vinst i den otroligt roliga spelet!

sjdväpöl
BLABLABLA :)
puss



JONS JONNA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0