Ojski Bojski !

Klockan är snart 10.30 och jag har precis dragit mig ur sängen! Tobias klev upp och åkte till jobbet halv nio, kvar låg jag och fortsatta drömma. - & hur jag drömde sen .. !


Satt just och öppnade några missade luckor i chokladkalendern. Ett mysterium dök upp när det fanns chokladbitar i luckor jag kunde svära över min döda kropp att jag redan öppnat. Nu är det löst. Insåg just att det visst var tobias kalender (a) ..


Undrar just ja om jag ska vara en underbar flickvän och städa det här rummet innan jag frågar linda om jag får gå ner och ta en dusch? (eftersom att det är jag som stökat till !? )Sen ska jag försöka ta mig in till Vansbro och gå intensivkursen på körskolan, med stard idag! Yeah, om dryga 36 dagar räknar jag med att ha kirrat lappen och dive:ar omkring i min ferrari.  (eller kanske morsan toyota till att börja med)

/ jonsjonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0