printscreen

 


I put my hands up in the air sometimes

Tänk var mycket jag skulle få gjort om jag hade lite fler håltimmar inlaggda i mitt schema!
Eller är jag bara lite mer ambiskös vissa dagar? 

Jag bara förundras jag över saker som försvinner. Kanske kommer de aldrig igen eller bara dyker upp en dag!
Det var en kväll i slutet av oktober när en liten svart boll spårlöst försvann i mitt rum. Morsan och tobbetrollkarl vände mitt rum, bokstavligt talat, opp och ner utan att finna den. Under min säng, i min garderob, i mina kuddfodral, överallt! I går kväll, precis när jag ska krypa ner och lägga mig, så ligger den lilla svart bollen alldeles nedan för sängen. Som från ingenstans och helt oskyldig låg bollen nedan för min säng.  Vart har du varit, och vart kom du ifrån din lilla stackare!?
Jag bara undrar, hur sjukt ?

.. På något vis ger det ett hopp om. Kanske står han bara där en dag. Oskyldig och ovetande som i drömmarna.


Kommentarer
Postat av: michelle

såå fin!!

2010-12-10 @ 21:48:51
URL: http://michmichmichmich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0